lunes, 10 de octubre de 2011

SEN EMBARGO, QUÉROTE.

escribín un diario invisible durante a rodaxe. foi tan picuda que xa non sei onde estou... pero iso si, medrou un pouquichiño a miña seguridade, tan atomizada ao longo deste ano polo amor non correspondido e por algún director pouco sensible. escribín sen tinta tódolos días, sobre os meus compañeiros e a produción, sobre esas sensacións tan incríbles que ofrece un personaxe tan afastado de mín, sobre a emoción de poder traballar con ilusión en cada sesión cun director que procura a nosa comodidade. agora tócalle a vez ao efecto barranco, xa sabes. é o que me toca tras cada proxecto: aturdimiento dun par de días e tristeza e rabia por non saber facelo mellor, por non saber calar a boca, por botar tantas cousas en falta...marcho a madrid. viaxe rápida. audición mañá. un personaxe de clarín revisado, libre e contemporáneo. non sei se me apetece volver sufrir. diría que si se iso mermara a dor na non ficción. vamos, asinaría agora mesmiño. por favor, que os deuses do teatro me iluminen!

5 comentarios:

Lidia dijo...

Seguro que sí, ojalá tengas mucha suerte...la sensibilidad es la clave de muchas situaciones, aprovéchala y no pienses en lo que falta sino en lo que ya está y es grande, con lo que se puede trabajar.

Un abrazo...

Jorge Arbenz dijo...

Mucha suerte en la prueba ( más suerte que justicia si es necesario, no nos andemos por las ramas, al fin y al cabo podremos decir que la culpa de nuestra bajeza moral es de los bancos y de la crisis que han provocado)

May la Goulue dijo...

Ánimo! Que espero poder verte pronto actuando en Madrid.

Un beso

Son Unha Xoaniña dijo...

Moito éxito logo con esta peli, e "que os deuses do teatro te iluminen" seguro que si.
Saúdos.

Seña dijo...

BIEN POR EL BLOG!

Si te gusta escribir y leer te recomiendo visitar:

tucasaescomala.blogspot.com

Y si te gusta leer poesía, etc; aquí puedes descargarte una revista gratis!

http://difundetupalabracomalense.blogspot.com


Sigue escribiendo y leyendo!