martes, 22 de marzo de 2011

croatian experience. GORANOVO 48 PROLJEĆE

asoma willy para achegarme ao aeroporto de madrid... nervios, equivocacions... pasamos en circulo pola T4 e imos a T2... en Munich case perdo a conexion... as 4 coma o raposo do principinho comezo a ponherme nerviosa... recapacito: conhecer a a bebe e a Ivana, 2 anos sen ver a Ivica, 8 anos se ver ao meu tio, 10 anos sen ver a Jose Angel, 15 anos sen ver as primas e ao meu irman... a comitiva agarda por min... parezo a Pantoja no aeroporto de Mexico...
media hora para vermonos, abrazarnos e falar. meu tio di que meu pai esta mellor e comeza a contarme cousas bonitas pero cando acendo a camara cala. que guapo e o meu irman, que ben vexo a Jose. cambio euros por kunas e marcho cos meus hosts a casa dos pais de Ivana. sacamos a miška e acompanhanme ao hotel a deixar a mochila, facer o check in e achegarnos a a presentacion do festival no octogono. sensacion estrana de ler Guerra de Identidad neste contexto...
beber pivo king size... comer pola noite e co frio no penguin con Bojan e Branis...hai conexions e confesions que so pasan unha vez. descubro o museum of broken relationships e penso ir visitalo. durmir pouco e con dor de cabeza de tentar entendelo todo.
de caminho no bus a Lukovdol Bojan, o meu novo amigo xornalista promete axudarme coa investigacion sobre o meu pai e contame algunhas metaforas ironicas da preguerra e a sua vision. cando chegamos, non imos a presentacion, pero iso permiteme gravar a conversa entre B. e Marko Tomaš mentres o raki esvaece o frio... comemos en Breza a cero graos e chegamos a Rijeka... pero paro aqui este diario.
paseninhamente.
primero tenho que facer o filtro
da minha croatian experience.

1 comentario:

Joseda dijo...

¿La Ivana que conoces es Lončar de apellido?